+Follow Dashboard Refresh Exit
FairyTales
The Owner
Shopping Centre



This template made by Akira Himesama. Inspired by her, he and this. Materials got from Google, Tumblr, We♥it. Gif pictures made by her. Tell me if I used your materials but i didn't mention here :)

Best viewed in Google Chrome only.

Copyright 2012 by Akira Himesama © All right reserved.

I Just Miss That Moment, Sayang :'>

Wednesday, October 26, 2011 ✖ 12:05 AM ✖ 0 comments


Hai Readers

Wowooot, siap jugak template aku. Ek eleh, kepoh lah kau ni Fasihah xD Dengan bantuan orang boleh lah siap ;3 Kalo tak, hampeh tahun depan belum tentu buad lagi. Okay tak korag rasa blogskin aku ni? Bagi aku okay dah. Aku suka simple. Da yang palin aku suka header dgn main tittle background xD Space gituuu ;D

Petang tdy, ada orang topap dekat aku. Sapa dia, taktaw O.o Aku tanya Amie, dia kata bukan. Tanya lagi, dia bukan. Kali ketiga dia tak cakap sebab aku taktanya :P HAHA. Tdy baru je call Amie. Dan aku tataw pasal apa aku cakap kuat malam ni. Amie cakap \kenapa kuat sgt cakap/ Then, aku replay \K sorry#tipu/ Dan dia tanya \esok takpegy mana - mana ke?/ Aku replay balek kata \taklah, mmg takg mana pun/ Dia ckp baju semua dah siap ke dan I am BLURRING --' Apa yang dia nak katakan O.o Rupanyaa , dia kata esok perayaan aku and aku pun gelak lah is like HAHAHAHAHA. Ceit, b kau perkena aku rupanya. Tunggu aku balas baik puya untuk kau b xP Bie, hubungan kita kekal selamanya kan? Aku tadak harta, rupa paras yang cantik, BMW tapi aku cuma ada kasih sayang, budi bahasa, yang agak baik mugkinlah xD Kasih sayang aku hanya untuk kau b, bukan untuk orang lain :> Iloveyou, sebab tahan denga perangai aku selama 1 tahun ni. aku hargai itu.




Kita boleh jadi pasangan yang bahagia macam Kak Ain Zambri. Bahagia setiap masa. Kemana aku pergi kau ada. Lebih bahagia dengan Kak Anis Nyot. Dan bila berkahwin, kita boleh sebahagia macam Kak Ailyl Rozanna. Will you be my be my prince charming? Oh yeah, oh yeah \happy time babeh :X/









Written By: Syasya Jasmie



0 Comments:

Post a Comment