+Follow Dashboard Refresh Exit
FairyTales
The Owner
Shopping Centre



This template made by Akira Himesama. Inspired by her, he and this. Materials got from Google, Tumblr, We♥it. Gif pictures made by her. Tell me if I used your materials but i didn't mention here :)

Best viewed in Google Chrome only.

Copyright 2012 by Akira Himesama © All right reserved.

Satu Dua Tiga Empat Perlu Ke Lima? Okay, Lima.

Monday, December 19, 2011 ✖ 10:36 PM ✖ 0 comments


Assalamualaikum
Kembali kita bersama entry yang membawa ke alam mimpi mahupun reality. K merapu dah. Sebenarnya tadak topic, cerita mahupun cerita yang hendak dikongsikan. Hmm, kita dah pergi beli kasut sekolah. Arghh ----' Sekejap nye rasa. Tup tup tup sekolah tup tup dah tamat cuto sekolah. K kena terima Amie syg kita eh puih sesat apa plak Amie syg aku dekat ayat aku ni. *marah*

Hmm, sapa yang batch 96. Baik korang tengok gambar bawah ni. Aku gerun lah nak tengok. Jom kita tengok sama-II. Kejap aku nak menupload.


Okay, sila lah tengok. Gugup jantung tak bro girl. Bagi aku biasa je *dup dap dup dap* K malas nak cerita. Keputusan biarlah a part of my life je yang tahu. Lain lah kalau dapat 9A konperm aku bagitaw family, bestfriend, dan jgk org yg tanya 'Weh, kau dapat berapa A?' Konperm aku jawab 'Aku dapat 9A, kau hadooo?' K tipuuuu sgt tu -,- Mintak-II lah dapat 5A ke atas. Amin x)

Tukar ke topik yg berada di alam realiti sebentar.


Hai, nama saya Fasihah. Saya seorg perempuan yang dah ada boyprenn. Nama boyprenn kita Amie.

Cuba bezakan empat-II gambar tu. Cuba bukan suruh ;p Eh, sama lah tu. Apa berbezaan dia. Yes, yang first Tundung Bawal. Yang second Tundung Syria dgn inner. Yang third Snowcap *macam lah sejuk dekat sini* Yang forth Shawl. Perbezaan dari segi free hair or non free hair. Which you guys wants me to be? Hmm, aku pun taktahu. Tp aku paling suka guna first and third. Second forth rarely. 

Tah, aku pun taktahu. Tapi, kalau nak pakai shawl, tudung bawak, tudung syria kena lah ikhlas. 




Written By: Fasihah Latiff



0 Comments:

Post a Comment