+Follow Dashboard Refresh Exit
FairyTales
The Owner
Shopping Centre



This template made by Akira Himesama. Inspired by her, he and this. Materials got from Google, Tumblr, We♥it. Gif pictures made by her. Tell me if I used your materials but i didn't mention here :)

Best viewed in Google Chrome only.

Copyright 2012 by Akira Himesama © All right reserved.

Tiada HotStory, Tiada NewBoy, Tiada Handphone. Fokus On Study x)

Saturday, January 21, 2012 ✖ 11:32 PM ✖ 1 comments

Assalamualaikum ♥
Lama sudah aku menyepi kini kembali dengan berita gembira mahupun sedih. Itu kenyataan. Siapa takkenal Hanis Muhidzir. Siapa takkenal Fyka Mohamed. Siapa takkenal girlpren Uchie. Diorang semua dah update blog pasal kolej. Wah, congrats. K memang takda kena mengena dgn aku. But, diorang tu aku minat lu tahu tak? Wa sekarang sudah gangster. Bukan Fasihah yg dulu lagi k.


Welcome world to 2012. Selamat ke alam Form4. Selama aku sekolah, tiada siapa yang tidak pernah aku rindu. Aku rindu nak kecik balek. Rindu nak belajar ABC. Aku rindu semua tu. Tapi, masa tidak boleh berpatah balek. Sekarang umur aku 16 tahun bukan 15 tahun lagi. Bukan PMR candidates lagi. Dan tahun ni bukan untuk aku berhoney moon macam orang lain. Aku..........

Aku bukan budak pandai. Dalam kelas aku gembira kadang-II sedih. Sedih sebab kerja sekolah taksiap and one more kalau sedih mesti ada benda terlupa nak bawak means tertinggai. Pasti aku akan sedih. Aku rela takmakan time aku sedih. Biarlah aku pengsan ke aku sakit ke. Aku takkesah. Janji kerja sekolah aku perlu siap. Aku takkesah kalau baju aku terkoyak sekali pun akibat dek tersangku dek paku. Aku takkesah.

Aku taksuka Add Maths, Physic, Chemistry and bla bla bla. Aku terpaksa amek. Aku tidak diberi pilihan. Cikgu kejam. Ktipu. Aku nak pergi tuisyen. Aku nak buktikan tahun depan SPM aku is better then PMR. PMR aku hanya dapat 2A, SPM aku nak lebih dari itu. Plesh, Fasihah grow up! Aku jgk perlu bimbangan sesorang utk membimbing aku. Tidak kira siapa. 

Hidup aku sekarang musnah. Aku sedih. Fikiran aku melayan - layan. Aku tiada masa untuk bermain lagi. K lastly, aku nak bahagiakan mak ayah aku. Mak, Ayah, adek janji akan bg keputusan yg cemerlang pada tahun hadapan ;-D Bye bloggers.







Written By: Fasihah Latiff ♥



1 Comments:

Blogger Unknown said...

Niena ada buat GA , lebih 51 hadiah menarik untuk dimenangi .. Jom join ! =)
http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html

January 22, 2012 at 10:46 PM  

Post a Comment